amandamariaahlberg.blogg.se/traning

Bloggen: En träningsdagbok om resan från kraftigt överviktig/fetma till "normalviktig". Mitt mål är att gå ner 30 kg fram till sommaren 2013. Denna blogg kommer innehålla allt möjligt, men framförallt min träningsdagbok, matdagbok samt egna åsikter. Mig: Jag heter Amanda, är 20 år och mamma till en liten dotter född 20/1-12. Och har velat gå ner i vikt enda sedan början på tonåren. Har alltid varit mullig men efter graviditeten landade jag på en vikt strax över 100 kg. Att se ett tresiffrigt tal på vågen var den sista droppen som fick bägaren att rinna över!

Tillbaka!

Publicerad 2013-01-13 19:01:43 i Allmänt

Hade en liten paus ett tag där men nu är jag tillbaka! Jag började med påsar igen i måndags (7/1) och vägde då 97,3 kg (ja jag åt en hel del julmat..) men vägde mig igen idag och har gått ner till 92,9 kg på 6 dagar. Är riktigt nöjd över hur detta artar sig och imorn börjar A på dagis och jag kan börja träna varje dag (mån-fre) utan att behöva tänka på barnvakt. Denna gång är det på riktigt (vet att jag sagt det innan..) nu har jag inget som kan stoppa mig!

Imorn ska jag mäta mig igen och det skriver jag givetvis upp här i bloggen sen! Funderar även på att skriva upp exakt hur jag tränar, får se om jag lyckas..!

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2013-01-17 16:57:47

Är din dotter på dagis 15h i veckan? jag vill veta mer hur du tränar. Skriv mer!
:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela