amandamariaahlberg.blogg.se/traning

Bloggen: En träningsdagbok om resan från kraftigt överviktig/fetma till "normalviktig". Mitt mål är att gå ner 30 kg fram till sommaren 2013. Denna blogg kommer innehålla allt möjligt, men framförallt min träningsdagbok, matdagbok samt egna åsikter. Mig: Jag heter Amanda, är 20 år och mamma till en liten dotter född 20/1-12. Och har velat gå ner i vikt enda sedan början på tonåren. Har alltid varit mullig men efter graviditeten landade jag på en vikt strax över 100 kg. Att se ett tresiffrigt tal på vågen var den sista droppen som fick bägaren att rinna över!

Slapp dag

Publicerad 2012-11-15 07:59:16 i Allmänt

Hade en riktigt slapp dag igår med biobesök och Kina mat, och ingen träning på det, fy mig! Nä nu får jag ta och ge allt jag har idag istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela