amandamariaahlberg.blogg.se/traning

Bloggen: En träningsdagbok om resan från kraftigt överviktig/fetma till "normalviktig". Mitt mål är att gå ner 30 kg fram till sommaren 2013. Denna blogg kommer innehålla allt möjligt, men framförallt min träningsdagbok, matdagbok samt egna åsikter. Mig: Jag heter Amanda, är 20 år och mamma till en liten dotter född 20/1-12. Och har velat gå ner i vikt enda sedan början på tonåren. Har alltid varit mullig men efter graviditeten landade jag på en vikt strax över 100 kg. Att se ett tresiffrigt tal på vågen var den sista droppen som fick bägaren att rinna över!

Svar till Frida

Publicerad 2013-01-22 12:45:30 i Allmänt

Fråga:
Vad gör du för att få ha din dotter på heltid? Jobbar du eller pluggar eller nått? Jag fick bara 15h för min lille son :/ då jag inte jobbar mer än 10h i veckan.

Hoppas att det går bra för dig. ska bli spännande att läsa fortsättningen :)))

Svar:
Jag pluggar, läser några kurser för att få ihop en heltidsplats åt henne.
Tanken var egentligen att jag skulle jobba men jag hann aldrig hitta ett innan mammaledigheten var över. Så nu pluggar jag fram till juni och hoppas jag hittat ett jobb tills dess!

Kul att du vill läsa! :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-20 15:32:43

Har du laggt av eller? du uppdaterar aldrig. :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela