Jag vet vad jag vill

Det är när saker som denna inträffar man får ett nytt perspektiv över livet. Ingen är odödlig och man kan inte veta när ens tid tar slut så man måste leva i nuet och försöka ta vara på sina drömmar medan man fortfarande har chansen. Du ska veta att mina tankar vilar hos dig nu Eva, vi tror på dig. Du kommer klara detta!

Men det får mig ändå att börja fundera. Och jag vet vad jag vill med mitt liv, jag vet vad jag ska kämpa för. Det enda jag kan hoppas på nu är att jag får så lite motstånd som möjligt på vägen. Men hur det än blir ska jag aldrig ge upp. Jag ska kämpa för dig framtid !

Kommentarer


Finni - Elliotts morsa

Nespresso kommer den ifrån. Är inte säker på vilken modell :)

2011-05-17 18:50:28
http://mammafinni.blogg.se/

Fia

Ja, vi kan bara önska att allt går som det ska på fredag! Livet tar tvära kast, så det gäller att uppskatta det vi har.

/Kusin Sofia från Härnösand (numer Österbymo)

2011-05-17 21:22:26
http://fiaspysselotrams.blogspot.com


» namn

» mail

» www

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
länkar arkiv