I mitt huvud

Hur irriterad och trött jag än kan vara på mitt liv ibland så älskar jag det, skulle aldrig vilja byta ut det mot något annat. Det är nått som jag insett nu med tiden, alla de dåliga saker som har hänt har jag äntligen lyckats ta mig ur och nu ser jag det som en läxa. En läxa man inte kan leva utan om man ska kunna leva ett bra liv i framtiden.

Jag vet vad jag tycker är rätt och fel och jag bryr mig inte för fem öre vad alla andra tycker. Jag vill ha barn tidigt så lätt är det. Jag ska inte leva mitt liv som alla andra vill utan på mitt sätt. Tyvärr tog det lite för lång tid för mig att inse det och jag har gjort saker som jag absolut inte är stolt över. Hade jag insett detta lite tidigare hade jag strax haft mitt barn här vid mig. Förmodligen någon gång denna månad..

Men som sagt, jag gjorde ett val. Fel val. Men det får jag leva med. Och tro mig det kommer jag göra. Finns inte en enda dag som jag inte tänker på mitt misstag. Men men, nu är det dags att se fram emot tiden som kommer. Och börja leva mitt liv som JAG vill på MITT sätt. Ville bara säga det. Puss.  

Kommentarer



» namn

» mail

» www

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
länkar arkiv