Mateus Porslin

Sitter och fantiserar om kokböcker, porslin och inredning. Fan vad jag längtar tills jag flyttar ! Har redan bestämt mig för att jag absolut måste köpa Leila Lindholm's alla kok/bakböcker! Och på inredningsfronten vet jag nästan exakt hur allt ska se ut.

När det kommer till porslin har jag fullständigt kärat ner mig i mateuskollektionen. Måste köpas ! Synd bara att det är rätt dyrt, man har liksom inte råd att köpa alla saker, vilket jag verkligen skulle vilja ! :D Skulle egentligen vilja ha hela den servisen men då måste man ha ett jävligt bra jobb först eller en väldigt rik pojkvän ;)







Kommentarer


emmi

Var med och tävla om en earcuff på min blogg som jag själv gjort!

Direktlänk hittar du här; http://fashiontwisted.blogg.se/2011/may/tavla-och-vinn-en-ear-cuff.html#comment

Där kan du läsa mer om tävlingen!

puss&kram

2011-05-18 17:02:23
http://fashiontwisted.blogg.se/

Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) jättekul att du registrerat dig på sitetalk, det har varit lite problem med sidan men nu är den igång igen

se till att du loggar in på www.sitetalk.com och laddar upp en profilbild, det gör du på settings ( ser ut som en siftnyckel i hörnet till vänster ) och välj edit settings , så ser du vart du kan ladda upp din profilbild. klicka även i rutan där det står private profil så blir din profil synlig



Sen ska du fylla i lite om dig själv det gör du på ( skiftnyckeln igen ) och sen edit profile. Fyll i rutorna där nere där man kan fylla i favoritkläder, bar stad osv. DU kan skriva samma sak på alla 3 allternativen. Rutorna måste bara vara i fyllda helt enkelt :)



när allt det är gjort så gå in på det här eventet på facebook ( länk här under )

http://www.facebook.com/event.php?eid=185501348167569&ref=ts



så står allt mer utförligt där :) undrar du något så är det bara att fråga



hoppas det inte blev för krångligt! Kram

2011-05-18 17:08:57
http://vadfanskajagheta.se


» namn

» mail

» www

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
länkar arkiv