Marabou cookies - Schweizernöt

SÅ nu är det slut med tävlingsinlägg. For now, mohahaha.

Nej men iaf, nu ska jag sätta mig och skriva ett engelska arbete, det går nog rätt fort, jag är ju väldigt bra på engelska inte för att skryta men det är sant! Thihi. Samtidigt tänkte jag nog gå och ta mig en liten marabou kaka, vi köpte några igår, vet inte om jag tyckte att dom var sådär yber goda som jag hade tänkt mig..

Jag menar världens godaste choklad inbakat i en kaka måste ju bara vara underbart!, men jag blev rätt besviken när jag kände hur mycket socker det var i den och inte nog med det en enda jävla kaka har 200 kcal vilket betyder att man lär ju gå upp 5 kilo på typ två kakor. USCH, det gillar vi inte !



Kommentarer



» namn

» mail

» www

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
länkar arkiv