Helgen

Lördag: Egentligen skulle vi (jag och C) på fest hos Freddi, men det blev inte så. Istället åkte vi iväg till havet och "grillade" med lite folk. Tände en brasa och lekte charader, yes vi hade rätt tråkigt där ett tag haha :)

Söndag: Jag och C cyklade till Freeport och köpte ett par Jeggins (a.k.a jeansleggins) till mig och så gick vi runt och åt glass och njöt av vädret. Sen på eftermiddagen var vi med Jack, Lundblad, Andreas och Hampus. Och efter att Andreas och Hampus dratt hem gick vi 4 och impulsköpte en engångsgrill på hemköp och drog upp till vattentornet och grillade och bara umgicks.

Så jävla gött, var så längesen man träffade Jack med, trevligt att ses igen. Ska klippa honom på Torsdag med, det blir säkert jättetrevligt det med haha.  Så det var min helg det :)

Kommentarer



» namn

» mail

» www

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
länkar arkiv