Gårdagen

Sitter och äter ur min godispåse från igår och försöker samtidigt beställa hem balbilder. Det går väl sådär men aja, jag och teknik går ju som sagt åt olika vägar jämt !

Gårdagen var faktiskt helt okej, jag och tessa käkade massa godis och kollade på "little fuckers" och någon beck-film. Jag påstår dock inte att little fuckers var sevärd utan snarare tvärt om, riktigt dålig film. Men jag är ändå helnöjd!

Blev dock lite jobbigt när det började bli mörkt ute och jag satt helt ensam i huset.. Jag är ju mörkrädd och hatar att vara ensam, så det kändes lite läskigt. Visst är tessa mysigt sällskap och allt men tror knappast att hon skrämmer iväg inbrottstjuvar direkt! Gissa om jag ska köpa en stor hund sen eller !?


Kommentarer


esra

det är bra med mig också

2011-05-28 16:39:56
http://eessrraa.blogg.se/


» namn

» mail

» www

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
länkar arkiv