Eurovisionsongcontest

Asså jag vet inte ens vart jag ska börja. Ord som; bögiga pojkband, för korta klänningar, gay, killar som tror dom är snygga, wannabe rappare, 60-tal, småtomtar med höga hattar och lila harembyxor, operasångare är NÅGRA av orden som fyller mitt huvud när jag ska beskriva vad jag tycker om gårdagens program.  

Problem nr 1. Vafan hände med Tyskland? Hon var ju as gullig och cool förra året allt hon gjorde nu var att åla sig med halvöppen mun, hög haka och hon gjorde allt för att vara sexigt. Liksom What the F.

nr 2. Är det inte åldersgräns på eurovision !? om inte borde det fan vara det, seriöst en gubbe på typ 80 bast framför en as dålig låt. Snälla Bosnia & Herzegovina SKÄRP ER!

nr 3. Bara jag som tycker att det vinnande bidraget sög och är säker på att hon hade en opererad näsa?

nr 4. Vadå att Eric Saade råsnodde allt från ryssland?" Nä nu får han ge sig! Det var ju fan han som hade allt svenskt utom han själv. Jävla nersupna "jag tror jag är snygg så jag flörtar efter varannan mening i låten" ryssjävel. Inte nog med det såg han ut som att han var tagen ur en jävla grease film - INTE OKEJ!

nr 5. Hur tänkte Grekland när dom blandade en skönsjungande snygging med en wannabe rappare som jag svär måste vara medlem i the lonely island ?! Bara jag som tycker att han låter exakt som dom !? 



Nu kan jag inte komma på nått mer att klaga på, men det kommer säkert sen :D

Kommentarer


Annika

Hahaha vilket roligt inlägg!

2011-05-15 13:35:41
http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Isabelle

hej!

Jo, tack det är bara bra.. hur är det själv då?

Detsamma :)

2011-05-15 13:54:53
http://www.isabellees.blogspot.com

sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej, jag tittade på Eurovision, men blev lite besviken på vinnarlåten. Men men, kul att det gick bra för Sverige :)



Vad gör du idag ? :)

2011-05-15 14:20:48
http://sannalitens.blogg.se/


» namn

» mail

» www

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
länkar arkiv