Champagnefrukost

Just nu sitter jag och väntar på att Nisse ska komma hem så att vi kan ta bilen in till Götet för att kolla på balklänningar samt köpa min underbara maxi-studentklänning :D

Under tiden jag väntar sitter jag och försöker knopa ihop "inbjudan" till champagnefrukosten. Den ska vara hemma hos mig och jag ska skriva en liten text om vad när hur och hur mycket det kostar, vad som kommer ingå etc. Kommer bli intressant!

Var ju på skolan och klippte Alex förut med och han blev jättefin, relativt kort frisyr med snelugg och så färgade jag ett blondt parti på honom för han har tjatat om det så länge nu haha.

Får se om jag kanske kan låna en kamera sen och ta kort på dagens händelser och lägga upp här på bloggen. Har ju blivit så jävla dålig på det här med att lägga upp nya bilder haha :)

Kommentarer


Linn

sv. tack så mycket!:D<33

2011-05-06 16:38:34
http://linnromell.blogg.se/

Frida

sv: Tacktack!

Fint namn! Ett namn att fundera över;)

2011-05-06 18:31:03
http://minaunderbaradjur.blogg.se/


» namn

» mail

» www

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
länkar arkiv