Plugg Plugg Plugg

Kunde inte sova så jag klev upp i tid idag närmare bestämt kvart i 8. Tänkte sätta mig och skriva lite på mitt PA tills mamma kommer. När hon kommit från träningen ska vi ta varsin shake och sen ska vi gå iväg och sola. Ska bli skönt att sola, behöver lite färg nu. Är verkligen kritvit o.O När jag kommer hem sen är det dags för lite mer PA-plugg. Försöker bli klar med det så fort som möjligt så att jag kan ta tag i de andra ämnena jag måste plugga på. Har bland annat två STORA historiauppgifter som ska vara inlämnade innan sista april. Så får lägga på ett kol så att jag kan börja med dom!

Kommentarer


nevelin

hur fan hittade du hon som fejkar sin fb? o har min bild :O??



tack för du sa de.. folk e fan helt jävla störda..

2011-03-23 09:01:03
http://olivianevelin.blogg.se/


» namn

» mail

» www

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
länkar arkiv