Fredag

Längtar verkligen till imorn. Då ska jag och min bror mysa till det rejält med godis, chips och cola. Vi ska kolla på bland annat irobot och bara vara. Morsan och Nisse ska iväg på fest så då ska jag passa Alex.

Eftersom jag är så trött på allt just nu och är inne i en svacka har jag bestämt att det är okej att jag äter godis och så på Fredag. Det är mitt val och även fast jag verkligen vill gå ner i vikt (så fort som möjligt) så känner jag att det är bättre att jag mår bra. 

Gammal bild på mig och bror: 

 

Kommentarer


Stefan Nilsson

Att äta godis en gång i veckan brukar vara en bra inkörsport. På så vis kan man inte använda argumentet "bara idag" var och varannan dag utan man vet att eftersom det inte är lördag så är det inte okej.

2011-04-13 15:01:57
http://biggest-loser.se


» namn

» mail

» www

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
länkar arkiv