Fredag

Vet inte riktigt vad som händer idag. Jag vill (läs: måste) färga min utväxt och det vore jävligt gött att bara ligga hemma och kolla film. Men vet inte vilken jag vill se, blir uttråkad så jävla lätt så vill inte att den ska vara utdålig.

Idag åker C till DH (dreamhack) och lämnar mig ensam i typ 4 dagar, taskigt av honom! Nej men ärligt talat bryr jag mig inte jättemycket, är glad att han kan göra saker som han verkligen vill :) Kommer sakna honom däremot, det ska gudarna veta!

Jag tror jag håller på att bli sjuk, jag har jätteont i halsen och är trött jämt och ständigt, kan knappt hålla ögonen öppna ibland. Riktigt jobbigt, hoppas det går över snart.

Hittade denna bilden på C för någon dag sedan, han hade tydligen kul med min cam när jag bad honom fixa min dator haha ;)


Kommentarer


mysan

Tjenare händer de nåt skoj idag? :)

kram

2011-06-17 12:41:57
http://myedenvad.blogg.se/


» namn

» mail

» www

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
länkar arkiv