Pengaproblem

Idag har alla betalningar jag gjort under helgen kommit fram. Vilket betyder att jag borde få grejerna som jag köpt från tradera vilken dag som helst. Det positiva är att jag kommer ha massa saker, som jag kommer ha användning för i framtiden. Och det negativa är att mitt studiebidrag nu är slut (efter 4 dagar) och jag behöver desutom ta av besparingar för att ens hå råd med resten..

Ja du läste rätt. Även fast mitt bidrag är slut har jag mer än hälften kvar att betala. Ja där ser ni att jag satt mig i en sjuhällsicke knipa. Efter detta kommer jag aldrig gå in på tradera igen. Iaf inte utan uppsyn av christoffer som från och med nu är min privata bank. Yay, är 18 år och min 9 månader yngre pojkvän måste hålla pengarna åt mig så att jag inte gör slut på dom. Patetiskt eller hur. Usch, ryser av att tänka på det ens.


Kommentarer


Christoffer Andersson

haha jag gillar pengar! :)

2011-04-05 18:54:38


» namn

» mail

» www

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
länkar arkiv