Påsk

Vet inte om jag har berättat det eller inte. Om jag har det får ni helt enkelt höra (läsa) det igen. Haha.
På Torsdag ska jag upp till fjällen och åka skidor och ha en härlig semester från allt plugg. Jag är borta en och en halv vecka typ, och det ska bli så himla skönt. Och nu till den bästa delen: Min käraste, finaste och allmänt bästa pojkvän ska hänga med :D Jag är så jävla glad, vi kommer ha så mysigt där uppe i den lilla stugan. Ser fram emot långa skoterturer, heldagar i backen och mysiga hemmakvällar med tärningsspel och kortlek.

Det som är synd är dock att detta nog blir sista året som vi åker dit, mormor måste nämligen sälja stugan. Det gör lite ont i hjärtat eftersom jag spenderat varje år där i hela mitt liv, men men. Allting har ett slut. Jag önskar jag hade pengar så jag kunde köpa den av henne men tyvärr måste man ha jobb för att kunna ta ett sånt stort lån. Blää.

Kommentarer


Linn

om du ska bort måste vi ses på tisdag!:O<33333333

2011-04-09 13:32:42
http://linnromell.blogg.se/


» namn

» mail

» www

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
länkar arkiv