Min virriga pojke

Haha, jag har nog världens sötaste och mest borttappade pojkvän :) ♥ Han kommer till mig och är säker på att han har packat alla saker. Och vad har han glömt ? Jo, jackan !? Det typ viktigaste när man ska upp till fjällen. Lilla hjärtat, han är helt virrig nu, tror att det är för att han äntligen ska få träffa min mormor ;)

Så direkt efter han kommit hit fick han vända om och kliva på bussen igen. Stackars pojke. Men så länge han är borta passar jag på att packa alla mina saker så att vi kan gå och lägga oss direkt när han kommer hit. Vi har en lång dag framför oss imorn. Att sitta i en knökad bil i 11-12 timmar är ju inte det roligaste direkt.

Men nu ska jag fortsätta packa. Puss på er :*


Kommentarer



» namn

» mail

» www

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
länkar arkiv