Framme

Av någon anledning går det inte att skriva i det vanliga fältet. Så får använda mig av html sidan för att skriva. Gör väl egentligen ingenting, men det är bara lite jobbigare. Hur som helst, vi kom fram för ungefär en timma sedan. Vi käkade varsin pizza men det blev inte mycket pizza för min del då pizzan smakade förjävligt. Men men, järpen är ju inte direkt kända för Sina goda pizzor haha. Nu har vi packat upp och städat iordning så nu kan vi äntligen koppla av och njuta av att vi äntligen är framme :) Däremot är det riktigt dåligt med snö så vi får förmodligen hyra en skoter i Åre om vi ska åka nån långtur, men det gör inget för min del. Så länge jag får åka är jag nöjd :D Ska försöka ta många bilder varje dag så jag har nått att visa när jag kommer hem :) Puss på er så hörs vi kanske imorn :)

Kommentarer



» namn

» mail

» www

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
länkar arkiv